MENYERLAH JAUH DARI YANG BIASA

Ahad, 30 Oktober 2011

BERMULANYA PERJALANAN BARU DALAM HIDUP KU

     Aku hari-hari tengok flyers @ blog mcm nie,naik bosan dah asyik baca cerita orang lain Berjaya.Aku tunjuk la kat member,diorg cakap nie tipu la sumer mana ada org tak keje leh dapat duit senang macam nie.Terpengaruh gak aku dgn cakap2 diorg,so aku biar je la tak buat apa-apa atau Tanya betul-untuk kepastian. Ada jugak la yg aku sms balik kasi tau macam-macam,modal la,produk la,dok diam dapat duit la itu la ,ini la.Tak percaya la aku yang sekolah tak tinggi nie orang boleh buat duit ribu ribu hari hari,dgr macam tahyol tapi setakat dgr je la,(macam mana aku nak percaya sebab aku sendiri tak pernah dapat)..Aku terfikir gak,diorg nie buat duit aku dok mcm nie je,komplain selalu tak cukup duit,hidup susah ada je yang tak cukup,dapat gaji habis bayar hutang,bayar macam-macam belum pun hujung bulan dah habis pakai sumer gaji yang simpan pun kena kuar semula tuk cover mana yang tak bayar.
     Bila dapat iklan marah lak kat orang yang hantar berita baik tentang perniagaan dan perubahan mereka nie semua.Aku buat keputusan tuk ,mencuba salah satu peluang yang datang sebab keputusan ditangan kita dan kita yang tentukan hidup kita bukan kawan-kawan kita mahu pun orang lain.dalam keadaan aku tidak bersedia peluang ini datang dan dalam aku terdesak juga la aku buat keputusan untuk sertai mereka..
     “MEMANG BETUL KATA ORANG,PELUANG AKAN DATANG DALAM KEADAAN KITA SUSAH DAN TIDAK BERSEDIA,KERANA MASA KITA SUSAH LA KITA BANYAK INGAT AKAN PENCIPTA KITA DAN BERDOA..AKU TAK MAHU TOLAK APA YANG AKU MINTAK SEBAB DALAM DOA KITA SENTIASA MINTA REZEKI YANG MELIMPAH DAN PELUANG YANG LEBIH BAIK..TAK CUBA MEMANG TAK TAU.DAH CUBA PUN TAK AKAN RUGI APA-APA..”
     ALHAMDULILLAH!!!

AKU DAH MULA PERCAYA SEBAB AKU DAH DAPAT APA YANG MEREKA DAPAT.

     ALHAMDULILLAH!!!

AKU DAPAT SEBAB BUAT APA YANG MEREKA BUAT...

     ALHAMDULILLAH!!!

AKU DAPAT PENGALAMAN BARU DAN KAWAN KAWAN BARU YANG SENTIASA MEMBERI SOKONGAN POSITIF.......JUGA TERIMA KASIH PADA YANG TAK KURANGNYA MENOLAK JUGA MEMBERI GALAKAN DARI MULA AKU MENJALANKAN PERNIAGAAN INI HINGGA KE HARI INI.....TANPA KALIAN SEMUA AKU TAK BERADA DIMANA AKU BERADA SEKARANG...DAN KITA JUMPA LAGI 2 TAHUN DARI SEKARANG DALAM KEADAAN YANG SANGAT BERBEZA...


Pernahkah anda terfikir untuk memiliki perdagangan antarabangsa sendiri? Pendapatan berterusan walaupun ketika anda sedang tidur? Atau berkongsi satu usaha yang menguntungkan dengan rakan, teman dan keluarga daripada satu pelusuk dunia?
Kami boleh membantu anda mencapai kesemua ini, dan lebih banyak lagi! Dengan gabungan pengaruh resapan Internet dan kuasa eksponen Rangkaian Pemasaran, Sistem Pemasaran kami adalah salah satu daripada pemasaran e-dagang yang paling berkesan, dan menawarkan ahli-ahlinya peluang terbaik untuk meraih pendapatan lumayan dan realistik.
Perkembangan konsep perniagaan ini telah membantu mengubah kehidupan individu daripada segenap lapisan tanpa menghiraukan latar belakang, budaya, umur, tahap pendidikan atau ugama.
Peluang ini bukan setakat untuk anda sahaja. Falsafah syarikat “Berkongsi Bersama” bermaksud bahawa kita juga memberi “kuasa” kepada anda untuk berkongsi konsep hebat ini dengan teman-teman dan keluarga anda, dengan menyediakan satu peluang yang unik untuk meningkatkan gaya hidup dan mencapai impian mereka. Oleh itu kami berfungsi tidak seperti hanya sebuah syarikat perniagaan e-dagang, tetapi juga sebagai satu pelantar bagi membina, menambah dan memelihara hubungan positif dengan orang yang dikasihi.
Ambillah langkah pertama anda ke arah membina suatu perniagaan e-dagang yang menguntungkan, dan sebuah dunia kehidupan yang lebih baik, sertai kami di RICH NETWORS hari ini!  sms nama lokasi pekerjaan ke 0176757488

2 ulasan:

  1. DUIT BUKAN SEGALA -GALANYA,TETAPI SEGALA-GALANYA MEMERLUKAN DUIT..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam